Wakacje w Zakopanem

Wakacje z Portalem Tatrzańskim przejęły Zakopane, a za nami już kolejny termin tej wyjątkowej imprezy! Jesteś ciekawy jak było i czy warto skorzystać z oferty naszych wyjazdów? Przeczytaj relację do końca i przekonaj się sam! Natomiast nas znowu cieszyła możliwość zobaczenia wielu szczęśliwych twarzy – to powód dla którego wiemy, że warto!

Tym razem Wakacje z Portalem odbyły się w dniach 23-28 lipca na Stachoniach (poprzednio na Harendzie) w Zakopanem. Gościliśmy kilkadziesiąt osób, które wraz z naszymi Przewodnikami poznawały Tatry, a wieczory były umilone o integrację, ognisko, imprezę z kapelą góralską czy konkurs z nagrodami. Nie zabrakło także czasu na relaks. Po dwóch dniach intensywnego poznawania Tatr prawie wszyscy z wielką ulgą udali się na Termy, gdzie czekała na nas rezerwacja, dzięki czemu mogliśmy ominąć ogromną kolejkę do wejścia.

Zapisz się na kolejny termin Wakacji!

Sprawdź galerię zdjęć z ostatnich Wakacji z Portalem!

Aby przedstawić Wam wszystko szczegółowo, zapraszamy do przeczytania relacji dzień po dniu:

23.07 – poniedziałek

Początek wyjazdu rozpoczął się o godzinie 13:30, spotkaliśmy się przed Pensjonatem i wraz z Przewodnikiem ruszyliśmy na zwiedzanie Zakopanego. Odwiedziliśmy najważniejsze miejsce, a uczestnicy usłyszeli wiele ciekawych historii dotyczących miasta jak i jego mieszkańców. Po powrocie czekał na nas obiad, a potem integracja, w końcu trzeba się zapoznać!

24.07 – wtorek

Szybko zauważyliśmy, że mamy do czynienia z ambitną grupą i postanowiliśmy, że Przewodnik da im niezły, tatrzański wycisk! Udaliśmy się na Halę Kondratową, następnie na Kopę Kondracką i Małołączniak, aby zejść przez Kobylarzowy Żleb do Doliny Kościeliskiej. To była długa i emocjonująca wycieczka, były także łańcuchy! Wszyscy jednak dali sobie świetnie radę. Było widać zmęczenie, ale dumnie wsiedliśmy do autokaru. Wieczorem wszyscy wspominali ten dzień przy skwierczeniu kiełbasek z ogniska.

25.07 – środa

Nie może być tak, że jeden dzień nas zmęczy! Dlatego kolejnego dnia, korzystając z ładnej pogody znowu postawiliśmy na tatrzańską wycieczkę. Udaliśmy się na Halę Gąsienicową, Czarny Staw – a potem na Przełęcz Karb. Dużo ciekawych historii i przepiękne widoki – tak był wypełniony ten dzień. Po powrocie do Pensjonatu czekał na nas obiad, a potem impreza z kapelą góralską! Działo się!

26.07 – czwartek

Intensywny początek wyjazdu dawał się już we znaki, dlatego czwartego dnia udaliśmy się na Termy Chochołowskie. Każdy mógł się wyspać, bowiem śniadanie zaplanowane było dopiero na 9 rano, a wyjazd godzinę później. Na Termach jak to bywa – ludzi dużo, jednak my dla naszych uczestników zorganizowaliśmy bilety grupowe i weszliśmy obok ogromnej kolejki, a tam czekały na nas trzy godziny relaksu! Po powrocie obiad i czas wolny.

27.07 – piątek

Koniec tego lenistwa! Tym razem śniadanie o 7 rano i wyjazd niecałą godzinę później. Do zwiedzenia mieliśmy w końcu Morskie Oko i Dolinę Pięciu Stawów Polskich. Przy Wodogrzmotach podzieliliśmy się na dwie grupy. Część osób zdobyła Morskie Oko idąc przez Piątkę i Świstówkę, a reszta bezpośrednio drogą asfaltową. Cóż to był za dzień – widoki, burza, deszcz i znowu widoki. Niczego nam nie zabrakło! Wieczorem odbył się konkurs z nagrodami i podsumowanie wyjazdu.

28.07 – sobota

Tego dnia czekało na nas już tylko śniadanie i pożegnanie z Wakacjami z Portalem Tatrzańskim. Czas szybko leci, a my zapraszamy już na Ferie!

Tak właśnie było w dużym skrócie – jeżeli podobają Ci się takie wyjazdy to zapraszamy jeszcze na Wakacje, a zimą oczywiście na Ferie. Terminarz zimowy powinien ukazać się do pierwszych dni września!