Via ferrata Che Guevara

Za nami bardzo pracowity okres, podczas którego działaliśmy w trzech krajach. Uczestnicy naszych wycieczek zdobywali szczyty we Włoszech, na Słowacji oraz w Polsce. Aby wejść na samą górę uprawialiśmy klasyczną wspinaczkę, poruszaliśmy się po via ferratach oraz po terenie poza szlakowym w Tatrach. Jesteś ciekawy co dokładnie robiliśmy? Po prostu czytaj dalej!

Ostatni, nieco przedłużony, tydzień rozpoczęliśmy od wyjazdu do Włoch, który wystartował 15 czerwca na krakowskim dworcu. Właśnie stąd ruszyliśmy w daleką podróż do Riva del Garda. Trzeba przyznać, że to bardzo dobry cel, bowiem tego samego dnia jedna nasza wycieczka, właśnie z tego samego miejsca, wracała – a druga szykowała się do wyjazdu. Wycieczkę można podsumować krótko – wszystko wyszło idealnie! Pogoda jak to we Włoszech, dopisała – ale najważniejsze, że uczestnicy także dali radę i po prostu dobrze się bawili. Każdego dnia zwiększaliśmy trudności przebytych tras, tak aby głów nowych, żelaznych perci – narastał. Udało się przejść aż osiem via ferrat w sześć dni działalności górskiej. To bardzo dobry wynik, którego serdecznie gratulujemy! Smaczkiem był także nocleg kilka minut drogi od plaży i centrum miasta, gdzie wszyscy mogli idealnie wręcz wypocząć i nacieszyć się włoskim klimatem. Kolejny wyjazd już w sierpniu!

Poza via ferratami udało nam się także dwa razy wejść na Mnicha! Najpierw 21 czerwca, była to wycieczka na zamówienia dla trójki znajomych. Następna grupa ruszyła dwa dni później, także osiągając zamierzony cel.

Ostatnią wycieczką tego weekendu było wejście na tatrzańskiego króla, czyli Gerlach. Tym samym rozpoczęliśmy sezon na wysokogórskie wyjścia, na najwyższy szczyt Tatr!

Wszystkim uczestnikom naszych wycieczek serdecznie gratulujemy wytrwałości oraz zdobycia zamierzonego celu! A my już się pakujemy i znowu ruszamy w góry, aby pokazywać Wam ich najpiękniejsze oblicze! Zapraszamy także na nieliczne terminy wycieczek, do których wciąż można dołączyć w terminie wakacyjnym!