Via Ferrata Monte Albano

Za nami długi weekend majowy podczas którego musimy przyznać, że działo się bardzo dużo. Działaliśmy nie tylko w rejonie Tatr, ale także na włoskich via ferratach. Ciekawy co robiliśmy? Zapraszamy do relacji.

Długi weekend rozpoczęliśmy wycieczką 27 kwietnia na Czerwone Wierchy, niestety ze względu na złe warunki pogodowe musieliśmy zawrócić w trakcie zdobywania grani. Nie ma jednak tego złego co na dobre nie wyjdzie, bowiem warto poznać góry w każdą pogodę, a z przewodnikiem możemy zrobić to bezpiecznie.

Dzień później odbył się nasz pierwszy wyjazd na włoskie via ferraty. Uczestnicy wyjazdu spotkali się wieczorem w Krakowie i ruszyli do Riva del Garda, gdzie czekał na nas wygodny nocleg. Pogoda dopisała, przez większość dni było bezchmurnie, jedynie ostatniego dnia delikatnie pokropiło. Nie przeszkodziło nam to jednak w realizacji planów i udało nam się przejść wszystkie zaplanowane żelazne perci. Uczestnicy byli bardzo zadowoleni z wyjazdu, a tym którzy chcieliby zarezerwować swoją przygodę przypominamy, że zostało jedno miejsce na sierpień i trzy na październik.

30 kwietnia rozpoczęła się Majówka z Portalem Tatrzańskim. Uczestnicy spotkali się na zakopiańskiej Pardałówce i przez pięć dni zwiedzali Tatry z nami oraz przewodnikami tatrzańskimi. Byliśmy na Nosalu, Wielkim Kopieńcu, w Murowańcu czy nad Morskim Okiem. Poza tym piekliśmy kiełbaski, bawiliśmy się na imprezie z muzyką. To był bardzo aktywny czas, a zadowolone twarze uczestników tylko motywują nas do dalszej pracy.

Ostatnią wycieczką były Czerwone Wierchy. Uczestnicy ruszyli na szlak 4 maja i przeszli całą grań. Prognozy nie były jednoznaczne, jednak pogoda okazała się łaskawa i udało się nam pokonać całą trasę bez żadnych przeszkód.

Dziękujemy, że jesteście z nami. Nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych wypraw. Jeżeli jeszcze nie zaplanowałeś swojej, kliknij w link poniżej i sprawdź naszą ofertę.