Wakacje w Zakopanem

Wakacje z Portalem Tatrzańskim to idealna okazja na lepsze poznanie Tatr jak i samego Zakopanego. Kilka dni temu, tj. 13-go lipca zakończył się nasz pierwszy wyjazd. Ciekawy jesteś jak było, a może sam rozważasz wyjazd z nami? Przeczytaj relację z właśnie zakończonych Wakacji i upewnij się, że właśnie tego szukasz!

Wyjazd rozpoczęliśmy od meldunku naszych gości w Pensjonacie Teresa, który znajduje się na Harendzie, przy samym stoku narciarskim. Po wypełnieniu formalności ruszyliśmy na zwiedzanie Zakopanego. Odwiedziliśmy najważniejsze i najcenniejsze miejsca tego przepięknego miasta. Najpierw była to Willa Pod Jedlami, następnie Wielka Krokiew, Krupówki, Pęksowy Brzyzek oraz Kościół na Krupówkach. Po wysłuchaniu wielu interesujących historii o Zakopanem, jak i jego mieszkańcach udaliśmy się na obiad, bowiem czekała nas jeszcze integracja w szałasie góralskim. Wieczorem uczestnicy wyjazdu mieli okazję zapoznać się ze sobą.

Drugiego dnia padło na wycieczkę na Halę Gąsienicową oraz Czarny Staw Gąsienicowy. To idealna trasa, aby zapoznać się z kondycją uczestników wyjazdu. Trasę pokonaliśmy bez problemu, a po drodze opowiadaliśmy sobie wiele historii, jak i rozpoznawaliśmy tatrzańskie wierzchołki. Wieczorem wszyscy udaliśmy się na zasłużone ognisko, smażenie kiełbasek na patyku wywołuje wspomnienia z dzieciństwa.

Trzeci dzień pogodowo zapowiadał się najgorzej, dlatego dobrze się wyspaliśmy, a potem udaliśmy do Doliny Strążyskiej, dalej na Sarnią Skałę i przez Dolinę Białego zeszliśmy pod skocznię, gdzie każdy dostał sporo czasu wolnego przed odjazdem autokaru. Wieczorem bawiliśmy się w rytmach kapeli góralskiej, a także oglądaliśmy półfinał Mundialu, przecież to też ważna sprawa!

Czwarty dzień oferował najlepszą pogodę, dlatego też śniadanie zaplanowane było na siódmą rano, a wyjazd pół godziny później. Najpierw odwiedziliśmy Halę Kondratową, a następnie weszliśmy na Kopę Kondracką – tutaj należy pochwalić tempo grupy, było bardzo dobre. Wczesne wyjście zaowocowało tym, że nie musieliśmy się śpieszyć, a po obiedzie udaliśmy się jeszcze na Termy. Nie ma to jak odpoczynek po intensywnym dniu.

Ostatniego dnia wycieczkowego wiadomo co musieliśmy odwiedzić! Najważniejsze miejsce w całych Tatrach, jedno z najpiękniejszych, jak nie najpiękniejsze – mowa oczywiście o Morskim Oku! Asfaltowa droga do raju nie jest może najciekawszym miejscem, ale wzbogacona o liczne opowieści Przewodnika mija szybko i przyjemnie. Po krótkiej przerwie nad Morskim Okiem obeszliśmy staw z przerwą na wspinaczkę nad taflę Czarnego Stawu pod Rysami. To był długi dzień, który obfitował w przepiękne widoki i liczne opowieści. Po powrocie do Pensjonatu zjedliśmy obiad, a potem był czas na zakup prawdziwych oscypków, które zamawialiśmy dla naszych gości z najlepszych Bacówek.

Ostatniego dnia po śniadaniu przyszedł czas na pożegnanie i powrót do domu. To był intensywny tydzień, który tak szybko wszystkim zleciał! Cieszymy się, że byliście z nami i zapraszamy na kolejne terminy Wakacji z Portalem Tatrzańskim.

Zobacz galerię zdjęć z wyjazdu